Magia w XXI wieku

Do góry nogami

Postacie

Zbiry
Delfin
Zach Mathies (Prezes polujący na magów)
Austin Mains (Prawa ręka prezesa – ukryty mag)
Policja – grupa która wie, że mam broń.
Sergant Richard Tester

Wątki

Poszukiwanie prawdy o otaczającym świecie
Poszukiwany za posiadanie broni
Nauka magii
Uniknięcie konfrontacji z zabójcą magów
Tajemniczy sen Austina

3. What elements of the results of Questions 1 and 2 suddenly get twisted in a
surprising manner, increasing the danger to the heroic motivation?

Be the GM first:
Random Idea Generator: Ruin Wepons
[ ] (1-2) betrayal
[x] (3-4) revelation
[x] (5-6) combat

The shocking twist:

Scena 6 – Threat 7

Kiedy tylko ponownie znaleźliście się z powrotem na balkonie zobaczyliście drugi tłum ludzi, oprócz tego który kłębił się za wami. Ten nowy motłoch żywo interesował się karabinem pozostawionym przez uciekiniera. Jasne było, że za chwilę ktoś nadepnie na sznur i seria z karabinu poleci prosto w dół. Nie widzieliście, czy na dole ktoś stoi. Zauważyliście natomiast coś, co umknęło Wam uprzednio. Do magazynka broni była przczepiona kartka papieru. Na kartce było widać pismo. Kiedy tylko ludzie spostrzegli się, że “aktorzy” wrócili po “rekwizyty” zrobili przejście. Szybko uporaliście się z odczepieniem karabinu i odczepieniem od magazynku kartki. Trzy rzeczy zwróciły Waszą uwagę. Po pierwsze magazynek był pusty! Po drugie w karabinie brakowało kilku kluczowych elementów aby mógł w ogole wystrzelić (jednak zbyt małych byście mogli dostrzec to z 20 metrów). Trzecie zaskoczenie to treść kartki.

Ooc: Czy kartka była podpisana? Very Likely Tak
Przez Zacha? 50/50 Tak – random event —> move away from thread (losowy wątek – poszukiwany za posiadanie broni) —> słowa “Move” i “Reality”

Zdążyłeś przeczytać tylko nagłówek – “Magu…” oraz podpis “Zach.” W tym momencie zorientowałeś się, że dzieją się dwie rzeczy. Mnóstwo postaci w niebieskich uniformach krzyczało “Padnij!”, “Rzuć Broń”, “To on!”. Druga rzecz to nagły, świdrujący dźwięk, którego nie dało się wytrzymać. Zanim zemdlałeś zauważyłeś jeszcze, jak prawie każdy w Twoim otoczeniu leży na ziemi i trzyma się za głowę.
Kiedy się ocknąłeś zobaczyłeś nad sobą Delfina. Klepał Cię w twarz próbując ocucić z troską w oczach.

- “Musiałem nas z tamtąd wyciągnąć, robiło się zdecydowanie zbyt gorąco. Szkoda, że musiałem do tego użyć kamienia mocy, ale przynajmniej nie spowiadamy się teraz policji. Mamy ważniejsze rzeczy na głowie. Spójrz, przeczytaj do końca”

Wziąłeś kartkę i przeczytałeś list adresowany do Ciebie.

“Magu,
Jeśli jeszcze żyjesz i to czytasz, bardzo mnie to cieszy.

Ooc: Czy Zach traktuje Richarda jako narzędzie? 50/50 Nie
Czy są przyjaciółmi? Unilkely Krytyczne Tak —> są braćmi

Radzę Ci iść za radą mojego brata i wrócić do swojego domu.
Mamy tam dla Ciebie niespodziankę!
Zach"

Be the player next:
*
*The response of the heroes:

Pytanie do GME – czy Delfin zgodzi się wrócić ze mną jak najszybciej do domu aby sprawdzić co tam się dzieje? Likely Tak

Plan na scenę:
Bohaterowie razem wracają do domu Grzegorza, najpierw zastanawiają się, czy mogą się jakoś przygotować.

Czy scena przebiega w założony sposób? D10 —> 4 (scena przerwana)
random event
Focus: zamknięcie wątku —> Tajemniczy sen Austina
Słowa : Desert Benefits

Scena 7 – threat 6

Poprosiłem abyśmy jak najszybciej ruszyli do mojego domu. Chciałem raz na zawsze skończyć sprawę z Zachiem, jego bratem, całym tym polowaniem na magów. Jeśli trzeba by było, zrównałbym z ziemią całą okolicę. Jednak znim mieliśmy szansę ruszyć powietrze zafalowało wokół nas. Uniosła się lekko fioletowa mgła i z powietrza wyłoniła się (Ooc:Postacie były w magicznych szatach? 50/50 Krytyczne Nie) piątka dzieci w zwykłych dziecięcych ubraniach. Pomijając dziwność samego zajścia, dzieci były ubrane w krótkie spodenki i koszulki z krótkimi rękawami. Na dworzu było około -10 stopni Celcjusza.

- “Kim jesteście!” krzyknąłem przygotowując się do walki, jeśli zajdzie taka konieczność. Byłem już zdesperowany.

Ooc: Czy postacie są wrogo nastwione? Very Unlikely Nie
random event
Zamknięcie wątku —> poszukiwany za posiadanie broni
Słowa: Carry Hope

Gdzieś tutaj odpowiedź gracza na zaskakujące
Wydarzenie zaginęła. Dla odmiany rola GM
Wróciła. Zatem:

Be the GM once more:
*
*The resolution of NPC reactions:

Z przeciwległego końca ulicy wypadło 5 policjantów. Zobaczyli nas i natychmiast ruszyli w naszą stronę. Dzieci z niewzruszonymi minami w jednym momencie wysuneły prawe dłonie w kierunku policjantów. Mundurowi na chwilę zatrzymali się, a następnie przeszli spokojnie obok całej naszej grupy nie zwracając na nas najmniejszej uwagi opowiadając sobie po drodze dowcipy.

Ooc: Czy dzieci odzywają się do Grzegorza? Likely Tak
Czy poradzą coś bohaterowi? Likely Tak

Dzieci odezwały się naraz. Ich głos należał jednak do osób starych. Bardzo starych.

- “Postanowiliśmy się ujawnić. Nie leży to w naszym interesie, ale nie ma innego wyjścia. Pozostając w cieniu moglibyśmy narazić równowagę. Nie martw się o swoich bliskich. Są już bezpieczni. Ale Ty masz do wykonania zadanie. Sprowadź do nas Swego wroga. Zwab go tutaj, gdyż pragnie on tego co posiadasz a czego on mieć nie może”.

Zrobili krok wstecz i zniknęli.

Koniec trzeciego pytania

Comments

Xarilion

I'm sorry, but we no longer support this web browser. Please upgrade your browser or install Chrome or Firefox to enjoy the full functionality of this site.